FAQ
FAQ czyli najczęściej zadawane pytania
- Czy płaci się za każde zrobione zdjęcie?
Nie - płaci się za czas wynajmu, a nie za ilość zdjęć. Ilość zdjęć z Fotobudki / Fotolustra jest nieograniczona w czasie wynajmu i dotyczy to każdego pakietu!
- Jak szybko dostaje się zdjęcia?
Niemalże od razu. Fotolustro drukuje zdjęcia w parę sekund po ich wykonaniu.
- Jak zarezerwować Fotolustro / Fotobudkę360?
Rezerwacja wymaga ustalenia konkretnego terminu i wpłacenia zadatku. Wtedy mamy pewność, że Fotobudka danego dnia będzie dostępna tylko dla Was.
- Jaki jest format zdjęć?
Nasze fotolustro oferuje wydruk w 2 formatach: 1 zdjęcie 10x15cm lub 2 zdjęcia 5x15cm.
- Czy dojazd z fotobudką jest wliczony w cenę?
Zależy to od wykupionego pakietu oraz od odległości od Gdyni.
- Kto obsługuje Fotobudkę?
Przez cały okres wynajmu na miejscu znajduje się opiekun fotobudki, który pomaga gościom podczas robienia zdjęć, zapewnia wsparcie techniczne oraz pomoc we wklejaniu zdjęć do Księgi Gości.
- Co można umieścić na wydruku z fotolustra?
Na wydruku można zamieścić logo, tekst, imiona, datę, życzenia czy podziękowania. Dowolna grafika i dowolne hasło, które wcześniej przesyłamy do akceptacji.
- Czy można zamówić Fotolustro do dowolnego miasta?
Tak. Nie stanowi to dla nas żadnego problemu. Fotobudka może ubogacić Waszą imprezę w każdym miejscu naszego kraju.
- Ile miejsca potrzebne jest na Fotobudkę?
Fotbobudka zajmuje ok. 3 x 2.5 metra. Składa się na to tło o wymiarze 3x2.4 metra oraz sama budka i jej odległość od tła.
- Czy coś jeszcze jest potrzebne do Fotobudki?
Tak, zazwyczaj prosimy, aby na miejscu w niedalekiej odległości było gniazdko z prądem.
- Czy płaci się też za czas poświęcony na rozłożenie Fotobudki?
Nie - zarówno montaż jak i demontaż urządzenia jest bezpłatny. Jeśli wynajem zaczyna się o godzinie 20:00 to montaż odbywa się odpowiednio wcześniej, np od godziny 19.
- Czy gadżety i obecność asystenta Fotobudki / Fotolustra to usługi płatne dodatkowo?
Nie - zabawne gadżety jak i pomoc asystenta, są już wliczone w cenę.
- Czy zdjęcia dostępne będą w wersji elektronicznej? Jak tak to kiedy i gdzie?
Tak, zdjęcia zostaną wysłane na dedykowany serwer. Zdjęcia będą zarówno każde z osobna w dużej rozdzielczości jak i cały szablon wydruku. Staramy się dodawać zdjęcia jak najszybciej. Najczęściej galeria jest już dostępna na drugi dzień po imprezie.
- Jak dużo macie gadżetów?
Ciężko określić dokładną liczbę ponieważ ciągle dochodzą nowe gadżety. Jedno jest pewne, posiadamy ich bardzo dużo, więc na pewno wśród nich znajdziesz coś idealnego dla siebie.
- Czy można wziąć pakiet 2 lub 3 godzinny i dopłacić za Księgę Gości?
Oczywiście! Cena Księgi Gości poza pakietem Premium podana jest w cenniku.
- Czy ktoś asystuje przy tworzeniu Księgi Gości?
Tak, zawsze jest opiekun, który pomaga gościom przy albumie. Dba o to by cała księga zrobiona została w sposób staranny i estetyczny.
- W jakich godzinach fotobudka powinna być na sali?
Ciężko Jest to sprawa indywidualna, gdyż zależy od tego jaki pakiet został wybrany lub o której godzinie rozpoczyna się uroczystość.
Jeśli chodzi o wesela to najczęściej zaczynamy około godziny 20:00-21:00 tak aby zakończyć usługę przed oczepinami.
Godziny pracy na innych uroczystościach ustalane są indywidualnie, w zależności od charakteru imprezy.
- Który pakiet najczęściej jest brany na wesela?
Zależy to głównie od budżetu. Zalecamy (jeśli budżet na to pozwala) wybranie opcji Premium czyli 3h zabawy.
Dlaczego? Nawet jak na weselu nie ma dużo gości to jest ta swoboda, że jedni się bawią, a drudzy robią sobie zdjęcia. Nie ma kolejek niepotrzebnych do fotobudki. Każdy wtedy wie, że zdąży zrobić sobie zdjęcie. Gdy fotobudka pojawia się na 2 godziny, wszyscy goście opuszczają parkiet i lecą robić zdjęcia. Takie rozwiązanie też nie jest złe, jednak mimo wszystko polecamy większą ilość godzin. Warto uwzględnić te elementy przy zapewnianiu dobrego czasu swoim gościom. Każdy zrobi sobie nie jedno a nawet kilka zdjęć. Do tego w pakiecie jest księga gości gratis.
- Czy konieczne jest podpisanie umowy lub spotkanie?
Nie ma konieczności spotkania. Samą umowę możemy przesłać mailem oraz potwierdzając wynajem i wpłacając zadatek. Wsztsrkie szczegóły organizacyjne również omawiamy mailowo lub telefonicznie.
- Moja impreza jest poza Gdynią, dokąd dojeżdżacie?
- Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami.